Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Teraz jest 19 cze 2018, o 00:57



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regulamin forum
PostNapisane: 22 wrz 2013, o 19:56 
Administrator
Offline

Dołączył(a): 16 sie 2013, o 22:57
Posty: 2
I. Tematyka forum

Podstawową tematykę niniejszego forum, bez względu na znane lub domniemane pierwotne pochodzenie etniczne, stanowią następujące mity, wierzenia i obrzędy:

a) Staropolskie, pomorskie, połabskie, łużyckie, staroczeskie i słowackie,
b) Ludowe polskie, w tym współczesne,
c) Ślady wierzeń starożytnych i wczesnośredniowiecznych z terenu obecnej Polski.

Treści spełniające powyższe kryteria podlegają ochronie i nie mogą być usuwane w ramach subiektywnej oceny moderatora lub administratora forum, wyjątek od tej reguły stanowią przypadki opisane w pt. III. Tematykę podstawową i dozwoloną określają w sposób szczegółowy pt. III regulaminu oraz aktualne opisy działów forum Weneda.net.

II. Rejestracja

a) Każdy ma prawo do posiadania wyłącznie JEDNEGO KONTA. Karą za złamanie tej zasady będzie natychmiastowe usunięcie z forum.
b) Zabronione jest pisanie postów z cudzego konta.
c) Konto użytkownika, który w przeciągu dwóch tygodni od rejestracji, nie napisze ani jednej wiadomości, zostanie skasowane. Okres ten może zostać przedłużony po odpowiednich uzgodnieniach z administratorem forum.

III. Wiadomości

Wiadomości użytkowników spełniające kryteria opisane w podpunktach a, b i c pt. I podlegają ochronie i nie mogą być usuwane w ramach subiektywnej oceny moderatora lub administratora forum. Wyjątek od tej reguły stanowić mogą jedynie przypadki wiadomości zakłócających prawidłowe funkcjonowanie forum w sposób celowy lub niezamierzony. W przypadku treści wiadomości innych niż wymienione w pt. I autor zobowiązany jest wykazać ich związek z podstawową tematyką forum, w przeciwnym razie wiadomość może zostać uznana za naruszającą przejrzystość i spójność tematyczną forum oraz za niedozwoloną zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym punkcie. Wiadomości naruszające prawidłowe funkcjonowanie forum, jego przejrzystość i spójność tematyczną, warunki zamieszczania oraz wiadomości niedozwolone mogą zostać usunięte przez autora, administratora lub moderatora forum zgodnie z zasadami opisanymi w pt. V. Zarejestrowany użytkownik może zamieścić dowolną liczbę wiadomości na forum pod warunkiem, że:

a) Wiadomość jest zgodna z polskim prawem i zasadami współżycia społecznego,
b) Wiadomość jest zgodna z tematyką odpowiedniego działu forum,
c) Wiadomość nie utrudnia prawidłowego funkcjonowania forum (szczególnie grafiki i linki zniekształcające "naturalną" geometrie forum oraz wiadomości powodujące drastyczne wydłużenie czasu ładowania się forum),
d) Wiadomość nie należy do grupy niedozwolonych.

Wiadomościami niedozwolonymi są:
a) Spam wszelkiej postaci, tj. reklamy nieautoryzowane przez ekipę obsługującą forum (złamanie tego punktu = usuniecie z forum),
b) Wiadomości obraźliwe oraz treści sadystyczne,
c) Wiadomości zawierające wulgaryzmy, wyjątek od tej reguły mogą stanowić prezentowane teksty źródłowe,
d) Treści rasistowskie oraz promujące totalitarne ustroje państwa,
e) Wiadomości zbędne, nie wnoszące nic do dyskusji (np. oznajmiające jakiś stosunek do tematu omawianego, bez rozwinięcia wypowiedzi czy też sama emotikona).

IV. Sygnatury

Sygnatura może zawierać nie więcej niż jeden element graficzny. Zabrania się wstawiania do pola sygnatury:
a) Grafik o szerokości przekraczającej 400 px i wysokości przekraczającej 150 px,
b) Grafik lub treści stanowiących wiadomości niedozwolone zgodnie z pt. III powyżej.

V. Ostrzeżenia, bany

1) W przypadku naruszenia któregokolwiek z powyższych punktów regulaminu, moderator lub administrator, działając według własnego uznania oraz/lub w porozumieniu z pozostałymi administratorami i moderatorami, usunie wiadomość oraz/lub udzieli ostrzeżenia użytkownikowi naruszającemu zasady.
2) Po otrzymaniu przez użytkownika pięciu ostrzeżeń, konto zostaje zablokowane standardowo na okres jednego tygodnia.
3) Ostrzeżenie może zostać zdjęte w przypadku widocznej zmiany postępowania i działań na rzecz społeczności forum.
4) W przypadku, gdy użytkownik notorycznie nie stosuje się do regulaminu i próśb moderatorów, jego konto może zostać zablokowane permanentnie lub czasowo wg uznania załogi forum, a w skrajnych przypadkach skasowane.

VI. Avatary

Użytkownik ma prawo posługiwać się awatarem nie przekraczającym wymiarów 180 pikseli szerokości i 220 pikseli wysokości.

VII. Regulamin

1) Wszelkie kwestie, które nie zostały jednoznacznie określone w niniejszym regulaminie będą rozstrzygane przez moderatorów oraz/lub administratorów forum działających według własnego uznania i w sposób zgodny z przepisami prawa. W przypadku zastrzeżeń, co do decyzji moderatorów oraz/lub administratorów, pozostaje to jedynie zdaniem użytkownika, a od decyzji tej nie ma odwołania.
2) W razie nie zaakceptowania zmian, użytkownik jest zobowiązany poinformować o tym fakcie administratora, który usunie konto.
3) Korzystanie z forum po ogłoszeniu zmian w regulaminie oznacza jego akceptację.
Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron